Live stream preview

Watch this video and more on Bindu Online

Watch this video and more on Bindu Online

Subscribe

Already subscribed? Sign in

Yoga HIIT Conditioning 2 / Mia Jokiniva / Taso 2-3 / 30 min.

CARDIO • 29m

Up Next in CARDIO

  • Tittibasanaan! Mia Jokiniva / Taso 2-...

    Tämä harjoitus liikkuu alkuun rauhallisesti takareisien liikkuvuuden lisäämisen alueella ja syvenee asteittain haastavammiksi käsitasapainoiksi. Treenin peak poseina kokeilet tittibasanaa ja eka pada bakasanaa. Tervetuloa mukaan! Taso 2-3. Kesto 45 min.

  • Yksi lippu keskustaan / Mia Jokiniva ...

    Tämä lyhyt harjoitus ohittaa lämmittelyt ja aurinkotervehdykset ja käy heti coren hallinnan kimppuun. Jos etsit nopeaa ja tehokasta treeniä, tässä se on! Taso: 2. Kesto 17 min.

  • Ryhti auki / Mia Jokiniva / taso 2-3 ...

    Kun aikaa vain nopealle, tässä se on! Jätämme väliin lämmittelyt ja aurinkotervehdykset ja liikumme niiden sijaan heti läpi lapojen lihasvoiman, yläselän ja olkanivelen liikkuvuuden ja rangan voitelun. Kiireestä ei ole tietoakaan, päin vastoin, tämän treenin aikana tuntuu, että ehtii lyhyestä aj...