TAAKSETAIVUTUKSET

TAAKSETAIVUTUKSET

Tämän kategorian tunneilla harjoittelet erilaisia energisoivia, selkärankaa taaksetaivutukseen ohjaavia harjoitteita. Taaksetaivutustunnit ovat usein paitsi virkistäviä, voivat vaikuttaa myönteisesti myös hengitykseen, ryhtiin, rangan liikkuvuuteen ja koko kehon lihasvoimaan.

Subscribe Share
TAAKSETAIVUTUKSET
  • Ryhti auki / Mia Jokiniva / taso 2-3 / 22 min.

    Kun aikaa vain nopealle, tässä se on! Jätämme väliin lämmittelyt ja aurinkotervehdykset ja liikumme niiden sijaan heti läpi lapojen lihasvoiman, yläselän ja olkanivelen liikkuvuuden ja rangan voitelun. Kiireestä ei ole tietoakaan, päin vastoin, tämän treenin aikana tuntuu, että ehtii lyhyestä aj...

  • Shivan matkassa / Mia Jokiniva / taso 2-3 / 60 min.

    Tässä tunnin treenissä kuulet lisää hindupantheonin vagabondista, joogien jumala Shivasta. Harjoittelet Shivan mukaan rakennetun treenin, jossa seikkailet mm. Mt. Kailashin rinteillä ja kuljet Ganges-jokea pitkin aina syvään meditaatioon saakka. Om namah Shivaya! Taso 2-3. Kesto 60 min.

  • Tikapuut natarajasanaan / Mia Jokiniva / taso 1-2 / 30 min.

    Tässä harjoituksessa teet tikapuut-koreografiaa, jossa seuraava asana rakentuu aina edellisen päälle. Saa paljon vaihtoehtoja kraman rakentuessa eteenpäin kohti tanssijan tasapainoja, ja se, mikä voi ensin tuntua yksinkertaiselta, antaakin lopulta aivan riittävästi haastetta!